De verpaupering van Ulft biedt kansen voor ondernemers deel 2

Voormalig discotheek Joy zou een prima pand zijn voor ondernemers in de kern van het dorp Ulft
Ik heb met mijn stukje over de verpaupering van Ulft een open zenuw geraakt. Ik blog al 7 jaar op dit blog en nog nooit heb ik op 1 bericht zoveel reacties gehad als op deze blog.
  • 649 keer bekeken
  • 18 keer vind ik leuk op Linkedin
  • 57 keer vind ik leuk op Facebook
  • 4 x geretweet
  • Een aantal mailtjes
Kennelijk leeft het onderwerp verpaupering in Ulft enorm. Aandacht voor het onderwerp is natuurlijk mooi maar daadwerkelijke actie om de verpaupering aan te pakken is nog veel mooier.

Een volgende stap zou in mijn ogen zijn een gesprek met de gemeente Oude IJsselstreek om te kijken waar te beginnen. Zelf zou mijn voorkeur uit gaan naar voormalig Discotheek Joy en het Klooster omdat die 2 panden eigendom zijn van de gemeente Oude IJsselstreek.

Om voor die 2 panden een plan te maken is een mooie eerste stap. In het Klooster zou ik graag een e-commerce academie willen vestigen. Dus alle kennis op het gebied van e-commerce en marketing verzamelen in 1 gebouw. In voormalig discotheek Joy zouden een aantal bedrijven zich kunnen vestigen (is wel wat werk voor nodig;)

Maar graag hoor ik jullie ideeën!

Een plan voor voormalig discotheek Joy en Het Klooster moeten geen ellenlange dikke saaie rapporten worden (die onder in een bureaula verdwijnen) maar zoiets als dit (met dank aan Hans Idink voor de tip)

Als het zou lukken om 2 panden om te bouwen van leeg en doods naar vol en levendig dan volgt de rest van de panden vanzelf. Dat het niet gemakkelijk zal zijn realiseer ik mij maar al te goed. Maar helemaal niks doen is in mijn ogen geen optie.

Ik hoop dat ik binnenkort een gesprek heb met iemand van de gemeente Oude IJsselstreek . De uitnodigingen zijn al verstuurd maar ik heb nog geen reactie. ik hou jullie op de hoogte!