Wat heeft marketing met innovatie te maken?



Morgen is Oase in de DRU Cultuurfabriek in Ulft. Oase is een innovatiecongres. Wij als OER Marketing zijn samen met ACT -NU (Achterhoeks Centrum voor Technologie) verantwoordelijk voor de elevator pitches tijdens Oase.

In totaal laten morgen 10 Achterhoekse ondernemers hun innovatieve product of dienst zien. Dit doen ze door op een kistje te gaan staan en in 3 minuten te vertellen hoe goed hun product of dienst is.

Mooi maar wat heeft dit met Marketing te maken?

Alles!

Want een mooi innovatieve product of dienst is mooi maar hoe bereik je nu dat de rest van de wereld dit ook te weten en te zien krijgt?

Daar heb je marketing en goede en slimme marketeers voor nodig die de juiste kanalen weten te gebruiken met het doel om de innovatieve dienst of product onder de aandacht te brengen en de markt te veroveren.

Vandaar dat wij als OER Marketing graag meedoen aan een innovatie congres. Je kunt Oase en de elevator pitches morgen volgen door de hashtag #Oase2013 in de gaten te houden of het Twitter account van Frank Los te volgen (want hij gaat tekeningen maken tijdens de elevator pitches)