![]() |
| Beelden CK Down Town campagne |
Daarom is Netflix geweldig in zijn eenvoud vooral in combinatie met de Google Chromecast
Stap 1:Filmpje uitzoeken op smartphone of tablet
Stap 2: Streamen naar TV
Stap 3: Klaar
Nu zag ik net een nieuwe campagne van een nieuw luchtje van Calvin Klein. Ik heb het 3 keer moeten lezen om het te snappen
"Murk Ozinga van Smartclip legt ut: “De tv-campagne wordt interactief gemaakt door een frequentie in de video te bouwen die gekoppeld is aan de campagne. In de video verschijnt het logo van Shazam in beeld met de call-to-action aan de kijker om zijn Shazam app tijdens de commercial te gebruiken. Op de dag van de campagne verschijnt er ook een banner in de app.“ Bron
De hele uitleg over de Calvin Klein campagne kun je hier lezen
En nog steeds zie ik de toegevoegde waarde waarde niet in van de koppeling met Shazam. Een foto uploaden naar Instagram is in mijn ogen al leuk genoeg. De koppeling met TV doet geforceerd aan en is veel te ingewikkeld in mijn ogen.
Hou het simpel en probeer het vooral niet te ingewikkeld te maken is de les die Netflix ons leert.

